التماس دعا


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

 

سلام به دوستان عزیز

میخاستم ازتون بخام منو عشقمو تو این شبای عرفانی فراموش نکنید و برا من و عششششششششششششقم  و عشقمون دعا کنییییید

خیلی نیاز دارم

منم تک تکتون رو دعا میکنم

التماس دعا



نظرات شما عزیزان:

هانی
ساعت18:19---22 مرداد 1391
پاسخ:شمااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!اهنگمم که گذاشتی واسه وبت

مهدی
ساعت13:10---21 مرداد 1391
ب روی چشم ایشالله بهش برسی در کنار هم زندگی کنین

مهدی
ساعت23:13---19 مرداد 1391
ای سپهر کج مدار کج منش



ابن ملجم را بگو زحمت نکش



من ز شمشیرت ندارم واهمه



چون دلم تنگ است بهر فاطمه



سیلی انروز که زهرا خورده بود



در همان ساعت علی هم مرده بود



فزت و رب الکعبه



شهادت امیر المومنین ، مولا علی (ع) بر شما و خانواده محترم تسلیت باد



التماس دعا در این شب بسیار بزرگ


مرضیه
ساعت22:42---19 مرداد 1391
سلام آجی جووووووونم
چشم حتما دعات میکنم
تو هم خیلی واسم دعا کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:,| 21:34|من|

MiSs-A